piątek, 12 grudnia 2014

Nowy zwierzak w domu


           Pewnie każdy z Was, bardzo się ucieszył gdy dostał swojego pierwszego w życiu  zwierzaka.Obiecaliśmy sobie wtedy ,że codziennie będziemy z nim wychodzić na dwór bawić się z nim i zostanie naszym najlepszym przyjacielem.Gdy byliśmy mali ściskaliśmy go mocno w obięciach i całowaliśmy po czole przy czym mówiliśmy ''Jesteś najpiękniejszym pieskiem na świecie''.To uczucie jest na prawdę niesamowite i ktoś kto go nie doznał nie potrafi poczuć takiej radości jakim jest nowe zwierzątko. Gdy piesek dorasta i uczy się nowych sztuczek jesteśmy z niego bardzo dumni no bo przecież czujemy się jakbyśmy byli dla niego jakimś wzorem, rodzicem.Tylko od nas zależy jak go wychowamy. Nie muszą to być tylko psy ,ale też i koty, króliki, świnki morskie itd.Parę tygodni przed musimy zrobić mu miejsce , znaleźć jego własny kąt w domu gdzie będzie mógł odpocząć.Nie trzeba oczywiście od razu kupować tych wszystkich rzeczy, na początek może wystarczyć również i zwykły koc na korytarzu.To wszystko jest takie piękne, ale ma też i swoje złe strony.Gdy piesek jest ciężko chory i nie możemy już nic więcej zrobić, musimy go uśpić a wtedy ból jest niewyobrażalny.Wiem, bo kiedyś sama to przeżyłam.Płakałam i płaczę czasami nawet do teraz gdy o tym myślę.Mieć przyjaciela to coś wspaniałego, ale gdy odchodzi jest nam bardzo ciężko i nie możemy się z tym pogodzić.Próbujmy jednak na razie nie myśleć o tych przykrych sprawach lecz skupiać się na chwili obecnej.Moje szczęście dołączy do rodziny już za nie długi czas, nawet i 2 tygodnie, tej blog będzie poświęcony jej-Nali i mnie-Patryji.Mam nadzieję że blog Wam się spodoba i wyczekujcie już nie długo następnego posta.Poniżej wstawię zdjęcia rzeczy które jak na razie posiadam dla Nali.

                            Miski- 7 zł - Sklep zoologiczny 

 Legowisko-30 zł-Sklep zoologiczny
 Piłeczki-Nie wiem, zbierałam je dość długo.
Zwykła smycz-6.50-Sklep zoologiczny
Obroża odblaskowa- Ok.8 zł -Sklep Zoologiczny




20 komentarzy:

  1. Oj jak ja bym chciała mieć psa albo kota :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Kociaki najlepsze ;) ale psiak to też dobra sprawa :)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak :D Wszystko to świetnie ujęłaś. Ja swojego pieska strasznie kocham i jestem z niego dumna jak uczy się nowych sztuczek ;) Świetne rzeczy, ja posiadam taką samą smycz i piłeczki.
    bardzo fajny blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chce pieska albo kotka :(
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam dobrze tą chwilę, gdy dostałam pierwszy raz zwierzątko :D
    Łoo.. widzę, że Ty już nieźle obkupiłaś swojego pieska.

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kotka a w przyszłości chcę mieć też owczarka ;D

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy . :P
    Pozderki.
    *obserwuje
    http://kofanaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! :) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) więcej informacji o zabawie znajdziesz na http://xpepperberry.blogspot.co.uk/2014/12/liebster-blog-award-nominacja.html . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj... Pamiętam jak cieszyłsm się na wieść o pierwszym piesku! Taka radość! Ciekawy pomysł na bloga. Będę zaglądać.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno twój pupil będzie wspaniały! Ja mam chomika, może jest mały, ale za to jaki kochany *-*
    okiemspectry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ja bym chciała mieć pieska

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne akcesoria. Na pewno Nali się spodobają.
    Ja mam już 5 lat kota i teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sa te akcesoria, nowy piesek się na pewno ucieszy z nich! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2014/12/xmas-love.html

    OdpowiedzUsuń
  14. napewno pieskowi się spodobają! :D Kocham zwierzątka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post :) ja o mojego pieska prosiłam i błagałam 8 lat, aż w końcu postawiłam na swoim :P rodzice nie byli tym co prawda zbudowani, ale teraz za nic by psiaka nie oddali ;) masz plastikowe miski? No to powodzenia, mój pies tez miał plastikowe i je pogryzł :d polecam metalowe :) a i dobrze by bylo gdybys miala jeszcze taką wyciągana smycz, no wiesz taka paro metrowa, która sie reguluje. Kurcze nie umiem tlumaczyc :/

    Pozdrawiam ~ Dacia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o jaką smycz chodzi jednak czytałam w internecie że na początku najlepiej mieć tą zwyklą ,żeby pies nauczył się na niej chodzić. Ja też miałam problem z namówieniem rodziców i nawet teraz do końca nie są przekonani ale ja już podjęłam dezyzję i wiem że gdy Nala już u nas będzie bardzo ją polubią :) A co do miseczek to jak pogryzie na pewno kupię metalowe.

      Usuń
  16. Super akcesoria dla pieska ;* <3 obs

    OdpowiedzUsuń