niedziela, 14 grudnia 2014

50 faktów o mnie


Hej!
Stwierdziłam, że jako drugi post powinnam zrobić fakty o mnie abyście mogli mnie lepiej poznać.Tak więc zaczynajmy bo tych faktów trochę jest :)

♥ Miałam już kilka blogów
♥Moją ulubioną porą roku jest zima
♥ Nienawidzę kawy
♥ Często płaczę bez powodu 
♥  Lubię podróżować
♥ Nie umiem sama podjąć decyzji
♥ Jestem histeryczką 
♥ Mieszkałam 3 lata w Anglii
♥ Dlatego mój ulubiony przedmiot w szkole to j.Angielski
♥ Lubię oglądać YouTube 
♥ Moje ulubione kanały to : O2L,Nash Grier, Cameron Dallas , PrankVsPrank, PointlessBlog, Zoella, Miranda Sings, Banshee, Meghan Rienks, Lauren Elizabeth, JennxPenn itd.
♥ Wbrew pozorom jestem dość nie śmiałą osobą
♥ Wolę pisać niż dzwonić
♥ Nienawidzę fizyki i matematyki
♥ Prowadzę kanał na YouTube [KLIK]
♥ Ale mam tam na razie tylko jeden filmik (w przyszłości planuje ich więcej)
♥ Prawie nigdy się nie spóźniam i zawsze jestem za wcześnie
♥ Chciałabym mieć większy pokój
♥ Umiem ruszać uszami 
♥ Powinnam się teraz uczyć z biologii
♥ Jestem bałaganiarą
♥ Nauczyciele za mną nie przepadają chociaż jestem grzeczna (na serio)
♥ Uwielbiam czekoladę
♥  Mdli mnie po tym jak wypiję kakao
♥ W przyszłości chciałabym być : prawnikiem, weterynarzem lub nauczycielką
♥  Mam mnóstwo wrogów
♥  Kocham psy
♥  Mam internetową przyjaciółkę
♥  Nie mam wyobraźni :/
♥  W przyszłości chciałabym zamieszkać w USA lub w Anglii
♥  Gdy byłam mała bardzo dużo chorowałam
♥  Nie lubię wydawać pieniędzy na różne błahostki typu naszyjnik/pierścionek/bransoletka
♥ Co czyni ze mnie skąpca
♥ Lubię gotować
♥ Chciałabym robić nagłówki na zamówienie
♥ Kiedyś byłam okropnie wredną osobą
♥ Mam młodszego brata

♥ Lubię pizzę
♥  Mam bardzo dobry słuch
♥ Ze wzrokiem już trochę gorzej
♥  Często się garbię 
♥ Lubię być sama i dlatego nie zbyt często wychodzę gdzieś ze znajomymi chociaż od nie dawna trochę się to zmieniło.
♥ Zawsze gubię lub psuję gumki do włosów
♥ Nigdy nie miałam złamanej żadnej części ciała
♥ Jestem osobą tolerancyjną
♥ Nie umiem pływać
♥ Jestem śpiochem
♥ Jestem strasznie niezdarna
♥ Nie lubię tańczyć
♥ Chciałabym mieszkać na wsi

7 komentarzy:

  1. No no, fakty świetnie. Dobrze jest się czegoś dowiedzieć o autorce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. ;* daj jeszcze raz linka do kanału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia! :D
    http://all-nessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam zimę! :)
    http://suzienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jesteś tolerancyjna i też uwielbiam zimę

    http://mikolaj-jaskot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna fakty !
    Też nie lubię fizyki ,a także uwielbiam zimę :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń