czwartek, 25 grudnia 2014

Merry Christmas


Cześć!
 Na początku chciałabym życzyć wszystkim wesołych świąt, dużo prezentów i przede wszystkim zdrowia.U mnie za oknem już biało, dzisiaj śnieg pada od rana.Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję że długo się utrzyma.Nie dawno odwiedziłam także Nalę, która już sama je, jednak musimy jeszcze poczekać 2 tygodnie aby już prawidłowo się odżywiała.
 Powiem Wam że dla mnie te święta nie są za dobre, szczególnie wigilia nie była dla mnie zbyt ''szczęśliwa''.Otóż mój młodszy brat trafił do szpitala, na szczęście to nic poważnego i już jutro powinien wyjść, wszystko przez jakiegoś dziecięcego wirusa.Dlatego na początku tego posta życzyłam Wam wszystkim zdrowia, wiem że jego brak może zniszczyć całe święta.
 Oglądaliście już Kevina?Ja tak, szczerze mówiąc już trochę mi się znudził, znam go na pamięć.Oglądam go nie tylko na święta ale i na co dzień.Dlatego właśnie moją nową świąteczną tradycją jest oglądanie Grincha.To również bardzo ciekawy film i wszystkim Wam go polecam, a Wy?
                                                    Znacie jakieś fajne świąteczne filmy?










5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę śniegu!
    Super zdjecia :)

    Zapraszam do siebie http://patkablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę śniegu! :)
    ja coś czuje że bierze mnie choróbsko :((
    wesołych świąt!
    Polecam "Milion na gwiazdkę" :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu.
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś przeze mnie nominowana do tagu Liebster Blog Award:) Będzie miło jeśli weźmiesz udział: http://karolajnby.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nie za fajnie z tym bratem,u mnie na wigili w tym roku zabrakło dziadka ponieważ chory leżał w domu :(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń